• Mehmetçik artık dev helikopterlerle taşınacak

  • Hangi içeceği ne zaman içmeli?

  • Kasımpaşa 2-0 Fenerbahçe

30 Eylül 2012 Pazar

Ankara'da eğitim uçağı düştü: 1 ölü



Ankara'da eğitim uçuşu sırasında enerji nakil hattına takılan uçak bir evin bahçesine düştü. Kazada uçağın pilotu hayatını kaybederken, yardımcı pilot ağır yaralandı.

Güncelleme:29 Eylül 2012 18:55
 Çubuk ilçesi Esenboğa Mahallesi'ndeki bir evin bahçesine eğitim uçağı düştü. Alınan bilgiye göre, İstanbul Havacılık Kulübü'ne ait C 170 tipi tek motorlu eğitim uçağı, enerji nakil hatlarına çarpmasının ardından Esenboğa Mahallesi'nde bir evin bahçesine düştü. 

Erkan, Dışkapı Yıldırım Beyazıt Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde tedavi altına alındı.Kazada, ismi henüz belirlenemeyen uçağın pilotu hayatını kaybetti, yardımcı pilot Hasan Erkan ağır yaralandı. 
(A.A)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkür ederiz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...